Pracovník zákazníckeho centra
Pozícia je vhodná pre uchádzača, ktorý má záujem pracovať na trvalý pracovný pomer – na 8 hodinový pracovný čas a zároveň mu vyhovuje práca na zmeny – zväčša ranná a poobedná zmena, v prípade potreby aj pracovná pohotovosť v noci.
Náplňou práce je odpovedanie na prichádzajúce hovory od zákazníkov a ponúknutie podpory pri riešení situácií, kvôli ktorým na infolinku volajú.
Pracovný čas a rozvrhnutie pracovných zmien je individuálne s ohľadom na aktuálne potreby a podmienky na zverených kampaniach.
Čo od teba očakávame?
- bezúhonnosť,
- kultivovaný rečový prejav,
- schopnosť dobrej argumentácie a pohotovosť v komunikovaní,
- ovládanie práce s PC
- flexibilita a zodpovednosť.
Okrem základného platu budeš mať možnosť získať aj variabilnú zložku mzdy, ktorá závisí od tvojich výsledkov a kvality práce.
Kontakt
- e-mail: personalista@creditcall.sk