Kariéra

Telefonický špecialista

Pozícia je vhodná pre uchádzača, ktorý má záujem pracovať na trvalý pracovný pomer – na 8, 7 alebo 6 hodinový pracovný čas. Náplňou práce je aktívne telefonovanie a kontaktovanie zákazníkov s cieľom získania spätnej väzby a pomoci pri výbere vhodných produktov a služieb. Pracovný čas je zväčša od 8:30 do 17:00, ale môže sa líšiť s ohľadom na aktuálne…

Pracovník zákazníckeho centra

Pozícia je vhodná pre uchádzača, ktorý má záujem pracovať na trvalý pracovný pomer – na 8 hodinový pracovný čas a zároveň mu vyhovuje práca na zmeny – zväčša ranná a poobedná zmena, v prípade potreby aj pracovná pohotovosť v noci. Náplňou práce je odpovedanie na prichádzajúce hovory od zákazníkov a ponúknutie podpory pri riešení situácií, kvôli ktorým na infolinku…