Infolinka & Help desk

Infolinka a help desk sú špecializované služby, ktoré sú vhodné na zvládnutie prichádzajúcich hovorov pre rôzne typy služieb. Ak Váš klient potrebuje profesionálnu odpoveď sme pripravení ju Vášmu klientovi poskytnuúť. Obrovskou výhodou je možná flexibilita, kedy v rámci mesiaca môže počet prichádzajúcich hovorov kolísať.

Ak pôsobíte v niektorom z nasledujúcich odvetví, je Vaša firma ideálnym partnerom pre spoluprácu s nami.
  • internetový, telefonický alebo televízny poskytovateľ
  • predajca hardware alebo software
  • banka, poisťovňa, lízingová spoločnosť
  • výrobca potravín,

Služba je vhodná buď pre firmy, ktoré majú veľký počet vlastných alebo potenciálnych zákazníkov alebo pre firmy, ktoré majú menší počet zákazníkov, ale je potrebné aby klientovi bola poskytnutá maximálna miera informácií a starostlivosti. Niektorí klienti využívajú infolinku ako formu prezentácie a prestíže.

Máte veľa zákazníkov, zavádzate nový produkt alebo službu, avšak potrebujete, aby Vaši zákazníci v prípade nejasností získali informácie alebo odbornú pomoc. V takom prípade je pre Vás vhodná jedna zo služieb infolinky alebo help desku prípadne ich kombinácia. Naši vyškolení operátori poskytnú informácie a pomoc Vašim klientom, bez toho aby vedeli, že túto službu poskytuje tretia strana. Okrem prijímania hovorov vieme spracovať a odpovedať na poštu, či e-maily.