Zákaznícky servis

Zákaznícky servis, služby zákazníkom, klientske centrum alebo "customer care". Existujú rôzne pomenovanie pre oddelenie staroslivosti o zákaznikov, ktoré je súčasťou každej dobrej spoločnosti. Jeho úlohou je, v dnešnej dobe silnej konkurencie, udržiavať zákaznícku podporu na vysokej úrovni. Hlavnou úlohou zákazníckeho servisu, je zodpovedať klientom otázky, posktovať im rady, zbierať ich podnety. Prevádzka kvalitej zákazníckej podpory je personálne a v dnešnej dobe aj technicky náročná.

Preto v prípade, že uvažujete o vytvorení oddelenia zákazníckeho servisu alebo v pripade že už prevádzkujete vlastný zákaznícky servis, radi Vám ponúkneme naše skúsenosti a znalosti z tejto oblasti. Stačí vyplniť jednoduchý formulár nižsie a my sa Vám ozveme.

Zákaznícky servis 24/7

Každá dobrá spoločnosť, ktorá si chce dlhodobo udržať svojich zákazníkov by mala poskytovať služby zákazníckeho centra.

Zistiť viac

Objednávková linka

Naši operátori zvládnu prijať a spracovať objednávku, spracovať žiadosti o katalóg alebo brožúru, spracovať špeciálne požiadavky.

Zistiť viac

Infolinka - Help desk

Infolinka a help desk sú špecializované služby, ktoré sú vhodné na zvládnutie krízových situácií pre rôzne typy služieb.

Zistiť viac

Multichannel

V súčasnosti s nástupom nových technológií a nových služieb sa mení forma komunikácie klientov a súčasne s tým sa menia aj nároky klientov.

Zistiť viac

Komplexný back office

Táto služba je kombináciou všetkých predchádzajúcich služieb zákazníckej podpory.

Zistiť viac

Bezplatná konzultácia

Ak potrebujete poradiť alebo máte záujem o cenovú ponuku, prosím vyplnťe formulár nižšie. Ozveme sa Vám.

Spoločnosť Creditcall, s.r.o. je oprávnená spracúvať moje osobné údaje vyplnené v kontaktnom formulári na účely spracovania mojej požiadavky. Oboznámil (a) som sa s informáciami v sekcii Ochrana osobných údajov.
* Povinné polia