Zaujali sme vás? Vyžiadajte si
bezplatnú konzultáciu s návrhom.

Poradíme vám ako riešiť vaše potreby efektívne a funkčne. Bez zbytočných nákladov a v najvyššej kvalite.
Ozveme sa vám čo najskôr.

CHCEM NÁVRH

Aké formy komunikácie využívame pri prevádzkovaní zákazníckeho servisu

V súčasnosti zákaznícke servisy využívajú všetky formy komunikácie vrátane relatívne nových foriem ako je webchat, alebo sociálne siete.

  • telefón
  • e-mail
  • web chat
  • správa sociálnych sietí
  • obsluha messengerov ako What´s up, Viber a podobne

Čo sledujeme kvalitným zákazníckym servisom

Outsourcovaním zákazníckeho centra u kvalitného poskytovateľa si zabezpečíte, aby najdôležitejšia časť vášho podnikania mala jasné štruktúry riadenia a kvalitnú podporu pri zvládaní bežných rutinných úloh, ale aj mimoriadnych okolností.

Typy zákazníckeho servisu

Infolinka / zákaznícke centrum

Pred, aj po zakúpení tovaru alebo služieb, je dôležité poskytovať kvalitnú podporu svojim zákazníkom. Najčastejšou formou starostlivosti o zákazníka je prevádzka zákazníckeho centra. V zákazníckom centre operátori vybavujú rôzne typy požiadaviek klientov. Od informácií o poskytovaných službách, cez aktívne zriadenie služby, zmenu alebo úpravu existujúcich služieb, fakturáciu, prijímanie reklamácií a podobne.

Objednávková linka

Veľmi dôležité pre každú spoločnosť je uspokojiť požiadavky svojich existujúcich alebo potenciálnych klientov. Zvýšený záujem zákazníkov môže byť z viacerých dôvodov. Sezónne výkyvy, nedávna marketingová kampaň, alebo neobvyklý záujem o produkt (napríklad v dôsledku zlyhania konkurencie). Aj ten najefektívnejší biznis model môže byť niekedy „napnutý“. Naši operátori zvládnu prijať a spracovať objednávku, spracovať žiadosti o katalóg alebo brožúru, spracovať špeciálne požiadavky, a byť pripravení na aktuálnu marketingovú kampaň.

Help desk

Je sofistikovanejšia forma podpory zákazníkom. Rovnako sa jedná o zákaznícku podporu, ide však zvyčajne o riešenie technickej podpory k produktom ako sú počítače, elektronické zariadenia, inštalácie a podobne. Help desk sa často využíva aj ako interná linka na pomoc zamestnancom.

Pre koho je vhodný outsourcing zákazníckeho servisu

Táto služba je primárne určená pre spoločnosti s väčším počtom zákazníkov bez ohľadu na zameranie, alebo klientelu. Avšak dobre funguje aj pre menšie spoločnosti. Najčastejšími zákazníkmi sú spoločnosti:

  • vstupujúce na trh, ktoré nemajú vybudované vlastné zákaznícke centrum. Môže ísť o úplne novú a začínajúcu spoločnosť, alebo spoločnosť zo zahraničia, ktorá potrebuje obsluhovať zákaznícky servis v slovenskom jazyku.
  • hľadajúce flexibilnú formu rozšírenia vlastného call centra. Výhodou takejto spolupráce je možnosť veľmi flexibilne prispôsobovať kapacity zákazníckeho servisu aktuálnym požiadavkám vašich zákazníkov.
  • hľadajúce finančné úspory pri prevádzke zákazníckeho centra. Pri kalkulácií všetkých skutočných nákladov je outsourcing zákazníckeho servisu finančne výhodnejším riešením. Hlavným dôvodom sú úspory z rozsahu, ktoré dokáže outsourcingová spoločnosť generovať.

Pracovná doba zákazníckeho servisu

CreditCall prevádzkuje call centrum v režime 24 hodín, 7 dní v týždni a 365 dní v roku. To znamená, že máme k dispozícii celoročnú non-stop prevádzku. Väčšina našich obchodných partnerov však využíva bežné prevádzkové hodiny.

Aké sú skutočné náklady na prevádzku zákazníckeho servisu

Často sa stáva, že pri prepočte skutočných nákladov sa zabúda na niektoré položky, ktoré sú však tiež súčasťou nákladov práce operátora call centra. Čo všetko teda obsahujú skutočné náklady na pracovníka zákazníckeho servisu?

  • hrubá mzda zamestnanca
  • odvody zamestnanca
  • odvody zamestnávateľa
  • náklady na dovolenku
  • náklady na (PN, OČR a pod.)
  • stravné lístky
  • mzda nadriadeného pracovníka
  • školenia
  • nábor & výber zamestnancov
  • licencie informačných systémov
  • správa informačných systémov
  • telekomunikačné a internetové poplatky
  • prenájom kancelárií
  • odpisy ostatných zariadení
  • spracovanie miezd a účtovníctva

Aké sú náklady na vlastné
call centrum?

Chcete poznať náklady na svoje vlastné callcentrum úplne presne? Vypočítajte si ich hneď teraz:

VYPOČÍTAŤ NÁKLADY NA VLASTNÉ CALL CENTRUM

Výhody outsourcingu zákazníckeho servisu

Outsourcing sa stal dôležitou súčasťou obchodných stratégií v kľúčových oblastiach podnikania, vrátane outsourcingu zákazníckych služieb. Na prvý pohľad sa vám takýto krok môže javiť zložito a komplikovane, má to však množstvo výhod:

  • transparentnosť – máte k dispozícií absolútnu kontrolu a prístup ku každej komunikácií, ktorá je vedená s vašimi zákazníkmi vrátane štatistík a prehľadov
  • flexibilita – zákaznícka podpora od tretích strán vám dáva väčšiu flexibilitu pri zvládaní kolísavých požiadaviek vašich zákazníkov
  • optimalizácia nákladov – tým, že platíte len za reálne využité služby, prichádza k optimalizácií nákladov a k efektívnemu využitiu zdrojov
  • nemusíte hľadať nových zamestnancov – v súčasnej dobe je náročné nájsť vhodného kandidáta na pracovnú pozíciu operátora call centra, takže táto náročná úloha vám odpadá
  • nemusíte školiť nových zamestnancov – bežne býva v call centrách vysoká fluktuácia a je potrebné nových zamestnancov stále školiť. Táto úloha vám rovnako odpadá.
  • odbornosť a skúsenosti – získate partnera, ktorý má skúsenosti so stovkami rôznych projektov a rád vám poradí, ktoré riešenie je pre vás ideálne

Outsourcing vám dáva dnes omnoho väčšie možnosti ako si viete predstaviť. My ako spoločnosť urobíme všetko pre vašu spokojnosť a našu dlhodobú spoluprácu.

Zaujali Vás naše služby? Pripravíme vám cenový návrh zadarmo
CHCEM NEZÁVÄZNÝ NÁVRH

Email sa odosiela.