NET PROMOTER SCORE
Meria spokojnosť zákazníkov a predpovedá rast podnikania. Táto osvedčená metrika poskytuje výborný nástroj pre potreby riadenia zákazníckej skúsenosti. Meriame tri skupiny respondentov promotéri - pasívni - kritici. Mnoho spoločností používa NPS ako kľúčové meradlo pre celkové vnímanie poskytovaných služieb alebo predávaných produktov respektíve vnímanie značky ako takej. NPS je popredným ukazovateľom rastu a poskytuje najlepší zdroj základných informácií. Pre komplexný pohľad na zákaznícku skúsenosť je dobre doplniť NPS ďalšími metrikami a to počas celej doby spolupráce so zákazníkom.
V prípade, že uvažujete o prieskume, stačí vyplniť jednoduchý formulár nižsie a my sa Vám ozveme a radi poskytneme bezplatnú konzultáciu.
Ak potrebujete poradiť alebo máte záujem o cenovú ponuku, prosím vyplnťe formulár nižšie. Ozveme sa Vám.