O nás

O nás

PRÍHOVOR MAJITEĽA

JURAJ BALOGH

CreditCall sme transformovali do súčasnej podoby v roku 2011. Mnoho ľudí sa ma pýta, že čo to slovo „Credit“ v  názve znamená. Súvisí to s tým, že sa okrem iného venujete aj manažmentu pohľadávok?

Vysvetlenia sú dve. Tým prvým je skutočnosť, že v čase, keď sme spoločnosť zakladali, venovali sme sa telemarketingu a vymáhaniu pohľadávok. Takže áno, má to aj toto vysvetlenie. V roku 2013 sme sa definitívne zaradili medzi renomovaných data collectorov, teda spoločnosti zbierajúce dáta prostredníctvom telefónu pre prieskumné agentúry.

V ponímaní marketingu a prieskumov slovo „Credit“ znamená, že spoluprácou s nami zvýšime Váš kredit medzi Vašimi klientami. Je viac ako pravdepodobné, že sme spolu boli v kontakte a ani o tom neviete. A to je len dobre.

Dnes poskytujeme služby v týchto oblastiach:

1. Zákaznícky servis
2. Aktívny telemarketing
3. Prieskumná agentúra
4. Manažment (vymáhanie) pohľadávok

Možno si kladiete otázku, čo majú spoločné vymáhanie pohľadávok, telemarketingové call centrum respektíve prieskum trhu.

Spoločných znakov majú tieto služby viac ako sa na prvý pohľad môže zdať. Pre všetky treba kvalitný informačný systém, automatizovanú telefónnu ústredňu pre prichádzajúce a odchádzajúce hovory, či systém automatického posielania e-mailov a SMS správ.

Naši programátori každý deň pracujú na vylepšeniach a Vašich podnetoch, preto sme lídrami v inováciách. Dnes by som našu spoločnosť charakterizoval ako spoločnosť poskytujúcu komplexný servis zdieľaných služieb. Poskytneme Vám služby od vyhľadania potenciálneho zákazníka, jeho akvizíciu a zazmluvnenie. V prípade, že zabudne zaplatiť, túto skutočnosť mu pripomenieme prostredníctvom SMS, emailu alebo telefonicky. Okrem toho dokážeme od klienta získať prostredníctvom prieskumu dôležité informácie o jeho spokojnosti s Vašimi službami alebo tovarom, ktorý predávate.

Základom každej úspešnej firmy sú jej zamestnanci. Toto si uvedomujem aj ja a preto výber zamestnancov prechádza prísnymi kritériami. Zamestnávame ľudí, ktorí majú svoju prácu radi.

Veríme, že na základe informácií na našej stránke sa rozhodnete pre spoluprácu s nami.

VÍZIA

Byť najkvalitnejším poskytovateľom v oblastiach centier zdieľaných služieb.

CIEĽ

Stať sa strategickým partnerom pre renomované spoločnosti, bez ktorého si nevedia predstaviť svoje podnikanie.

 

 

Kde náš nájdete

 

  • 2006
    Sep

    Založenie spoločnosti

  • 2011
    Okt

    Transformácia Creditcall

  • 2013
    Apr

    Pobočka Zvolen

  • 2014
    Maj

    1.000.000 telefonátov

  • 2016
    Aug

    Pobočka Topoľčany

  • 2016
    Nov

    Prvých 100 prieskumov

  • 2016
    Dec

    Člen ESOMAR

  • 2017
    Feb

    100 zamestnancov

  • 2018
    Okt

    Pobočka Žilina

Prejavili nám dôveru